Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia otrzymania Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia.

  2.  Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie

  3. Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

  4. W celu odstąpienia od umowy Konsument może:
    a) wysłać listem poleconym na adres: Przydasiowo Kamil Urycki Radoszyn 30 66-213 Skąpe pisemne oświadczenie o odstąpieniu;

    b) poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając oświadczenie o odstąpieniu na adres: sklep@przydasiowo.pl

  5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części.
    Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszt całej zapłaconej przez niego kwoty, w tym koszty wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od właściwej Umowy

  7. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  10. Klient odsyła Sprzedawcy Towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zawiadomienia Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy, w stanie niezmienionym.

  11. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.

  12. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej, po uprzednim poinformowaniu Sklepu o tym fakcie.

  13. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

  14. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

 

 

Reklamacje

 

  1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

  2. Podstawowym warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) dostarczonego przez Sprzedawcę razem z Towarem.

  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

  4. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
    a) określenie reklamowanego produktu,
    b) zdjęcie reklamowanego produktu,
    c) określenie stwierdzonych wad,
    d) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.

  5. Forma pisemna Reklamacji powinna być wysłana:

a) w formie fizycznej listem poleconym na adres: Przydasiowo Kamil Urycki Radoszyn 30 66-213 Skąpe

b) w formie elektronicznej na adres: sklep@przydasiowo.pl

  1. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. 

  2. Produkty wykonywane na zamówienie klienta, według jego konkretnej specyfikacji dotyczącej koloru, rozmiaru oraz wzoru, nie podlegają zwrotowi. Reklamacja danego produktu może nastąpić po jego odebraniu, wyłącznie w przypadku, gdy jego funkcjonalność i wygląd są niezgodne z opisem na stronie Sklepu www.przydasiowo.pl. Uszkodzenia powstałe podczas nieprawidłowego montażu lub na źle przygotowanej powierzchni, nie podlegają reklamacji. Reklamowany towar nie może być zniszczony, jak również nie może mieć jakichkolwiek oznak użytkowania.

Sklep jest w trybie podglądu
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe